یک عدد کاف

ف دات کاف

یک عدد کاف

ف دات کاف

درباره بلاگ
یک عدد کاف

اگر همین الان ضربدر بالا سمت راست را بزنید با احتمالی قریب به یقین تضمین میکنم که چیزی را از دست نداده اید
اینجا دغدغه نویس های یک عدد کاف است
یک عدد کاف که مینویسد شآید برای خودش...
ببخشید اگر پست ها را خواندید و چیزی دستگیرتان نشد
اینجا اصلا مخاطب محور نیست

آخرین مطالب
نویسندگان
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۲

شهید گمنام

هوای آخر اسفند آدم را مست میکند...درست مثل بهار...چقدر بهارست آخر اسفند

اسفند ماه پارسال به گمانم حوالی سالگرد عروج ماه بود (بخوانید سالگرد شهادت سردار خیبر؛محمد ابراهیم همت) که در گلزار شهدا قدم میزدم خوب یادم هست که یک نفر انگار دستم را گرفت و برد روبروی مزاری جا گذاشت مرا...

دقیق که شدم بین تمامی شهدای با هویت شهید گمنامی دیدم که روی مزارش نوشته بودند:

شهید گمنام ؛ فرزند روح الله؛ زادروز 22 بهمن ؛ شهادت یوم الله؛ عملیات کربلای 5 ؛ محل شهادت شلمچه؛ شهادت هنر مردان خداست...

خب اینها را نباید بنویسند اینها هر دختر 17 ساله ای را میتواند از خود بی خود کند

همین کلماتی که نوشته اند باعث میشود 22 بهمن ها دلم بخواهد برایش گل رز و شیرینی ببرم

همین چند کلمه مرا یاد آرمان پیرجماران می اندازند

تصمیم گرفتم اولین تبریک سال نو را من به شهید گمنام بگویم دلم میخواست اولین نفری باشد که یا مقلب القلوب و الابصارم را در سال 94 میشنود...

دلم میخواست شهید گمنام هفت سینی داشته باشد 

و همانی شد که باید...

سفره هفت سین شهید گمنام

پ.ن:آن پارچه سبز برای این است که احساس میکنم شهیدم سید است ...بالاخره فرزند روح الله است دیگر...

۹۴/۱۲/۲۹